Original Articles Urdu Articles

غیر مسلم ہماری کالونی میں کیوں ۔ رپورٹ ادارہ تعمیر پاکستان

پشاور کے رہائشی ندیم جوزف نے ایک ماہ قبل 60 لاکھ مالیت کا گھر سواتی پھاٹک ٹی وی کالونی میں خریدا جس۔ خریداری کے دوسرے ہی روز سامنے والے مکان کے مالک نے ندیم جوزف جوزف کے بیٹے کو بلا کر کہا” کہ تم مسلمان ہو” جس پر اس نے انکار کیا تو سلمان خان نے اگلے روز صبح ندیم جوزف کو وہی سوال کیا کہ آپ مسلمان ہو؟ جس پر ندیم نے کہاں ہم مسیحی ہیں۔ اس بات پر سلمان خان نے کہا کہ ہماری گلی میں غیر مسلموں کا داخلہ بند ہے تو تم نے مکان کیسے خرید لیا؟ اس مکان کو فوری خالی کرو اور دوبارہ نظر نہیں آنا کیونکہ یہود و نصاریؓ ہمارے دشمن ہیں۔27 مئی کو سلمان خان اور اسکے بیٹوں نے ندیم کی غیر موجودگی میں انکے گھر کے تالے میں ایلفی ڈالی۔29 مئی کو ندیم کے بڑے بیٹے کو موٹر سائیکل کا ہارن بجانے پر جان سے مارنے کی دھمکی دی۔


4 جون کو سلمان خان نے اپنے بیٹوں کے ہمراہ ندیم جوزف کو گھر سے باہر بلایا اور 24 گھنٹوں میں گھر خالی کرنے کی دھمکی دی۔ جس پر ندیم نے 15 پر کال کی مگر پولیس کے پہنچے سے پہلے ہی سلمان خان نے اور اسکے بچوں پر فائرنگ کی۔ فائرنگ کے نتیجے میں ندیم جوزف کے پیٹ میں گولی لگی۔ فائرنگ کی آواز سن کر جب ندیم کی ساس باہر آئی تو ملزمان نے اس پر بھی فائر کھول دیا جو اسکے بائیں کندھے کو چھو کر گزر گیا۔


فائرنگ کی آواز سن کر اس گلی کے تمام مسلم نے اپنے دروازے بند کر دیے۔ ندیم نے 1122 پر کال کر کے اطلاع دی۔ ندیم اور اسکی ساس الزبتھ پشاور کے لیڈی ریڈنگ ہسپتال میں داخل ہیں۔