Featured Original Articles Urdu Articles

پاکستان میں تکفیری دیوبندی دہشتگردوں کی پشت پناہی اور حمایت سعودیہ کر رہا ہے ۔ خرم زکی

aswj

پاکستان کے تکفیری دیوبندی دہشتگردوں کو سعودیہ کے وہابی تکفیریوں کی حمایت حاصل ہے۔زیر نظر تصویر میں دو جہنمی کتے سعودیہ میں اپنے روحانی باپ کی زیارت کر رہے ہیں۔ واضح ہوتا کہ ان تکفیری دیوبندی دہشتگردوں کالعدم انجمن سپاہ صحابہ کے پس پشت کون سا ملک پاکستان میں دہشتگردی کروا رہا ہے۔ سعودی حکومت کو لگام ڈالی جائے کہ وہ پاکستان میں دہشتگردی کی سرپرستی کرنا بند کرے اور اگر سعودی حکومت اس سے باز نہیں آئے تو پاکستان کو کھل کر سعودی عرب میں جمہوریت پسندوں کی حمایت کرنی چاہیئے۔

اس حوالے سے ہماری وزارت خارجہ کا کردار بھی انتہائی بھیانک ہے۔ سعودی حکام کھلے عام ہمارے ملک کے دہشتگردوں کی پشت پناہی کر رہے ہیں، ان سے ملاقاتیں کر رہے ہیں اور دفتر خارجہ کے ترجمان نے اس حوالے سے کوئی رسمی بیان اور مذمت جاری کرنا بھی مناسب نہیں سمجھا۔ کیا سعودی امداد اور ریالوں کے عیوض ملک کی عزت، غیرت اور سلامتی بھی گروی رکھ دی گئی ہے ؟ کیا یہ ہمارے ملک کے خلاف براہ راست جارحیت نہیں ہے ؟ 

Saudi 1 Saudi2
ASS1 ASS2 ASS3 ASS4 ASS6

About the author

Agahii

4 Comments

Click here to post a comment
  • بین الاقوامی وہابی و دیوبندی تکفیری دہشت گرد نیٹ ورک کا ثبوت

    پاکستانی کالعدم تکفیری دیوبندی دہشتگردتنظیم سپاہ صحابہ کو پرموٹ کون کررہا ہے؟ ان تکفیری خوارج کی فنڈنگ کون کررہا ہے؟ پچھتر ہزار پاکستانیوں کے قاتلوں کی پشت پناہی کون کررہا ہے؟ تصویر میں سب صاف ظاہر ہے، پاکستان میں دیوبندی تکفیری خوارج کی سرپرستی سعودی وہابی کر رہے ہیں

    پاک فوج اور حکومت آنکھیں کھول کر ان تکفیری خوارج اور ان کے پشت پناہوں کے خلاف ایکشن لے

  • FOR ALL TAKFIRI WAHABI KILLERS:-
    القرآن – سورہ بقرہ ……..آیت-
    85
    پھر تم وہی ہو کہ اپنوں کو قتل بھی کر دیتے ہو اور اپنے میں سے بعض لوگوں پر گناہ اور ظلم سے چڑھائی کرکے انہیں وطن سے نکال بھی دیتے ہو، اور اگر وہ تمہارے پاس قید ہو کر آئیں تو بدلہ دے کر ان کو چھڑا بھی لیتے ہو، حالانکہ ان کا نکال دینا ہی تم کو حرام تھا۔ (یہ) کیا (بات ہے کہ) تم کتابِ (خدا) کے بعض احکام کو تو مانتے ہو اور بعض سے انکار کئے دیتے ہو، تو جو تم میں سے ایسی حرکت کریں، ان کی سزا اس کے سوا اور کیا ہو سکتی ہے کہ دنیا کی زندگی میں تو رسوائی ہو اور قیامت کے دن سخت سے سخت عذاب میں ڈال دیئے جائیں اور جو کام تم کرتے ہو، خدا ان سے غافل نہیں

  • سعودیہ کے کہنےپر یہ لشکر جھنگوی وغیرہ
    ایک کام اور شروع کر چکے ہیں جو اب کافی زور پکڑ چکا ہے
    یہ لشکر جھنگوی اور لشکر طیّبہ کا کمال تھا کہ
    انڈیا اور ایران کے بارڈر کے اندر جا کے فائرنگ کردیتے تھے
    کچھ ایرانی فوجی تو ان لوگوں نے اغوا بھی کر لیے تھے
    ان لشکر جھنگوی کے پاس پاکستان آرمی کی یونیفارم موجود ہیں
    اس طرح یہ لوگ پاکستان آرمی کو ایران اور انڈیا کے بارڈر پر مصروف کرنا چاہتے ہیں
    تاکہ ان کے باپ یعنی طالبان کے خلاف جاری آرمی آپرشن روکا جا سکے

  • Ya sub bakwasat hain . Irani numaeday hamasha saudia k khilaf bolty rahy hain.
    pasdaran_e_inqlab syria (sham) main kia kar rahay hain ? sunion ka qatal aam — tum bi Pakistan ko sham main badalna chahty ho.