Featured Original Articles Urdu Articles

اوریا مقبول جان کا عشق – از سید محسن

1102548415-2

اوریا مقبول صاحب حسب معمول ان دنوں عشق کے عارضے میں مبتلا ھیں۔ وھی عارضہ جو انہیں کبھی تحریک طالبان، القائدہ اور کبھی ایف ایس اے (فری سیرین ارمی) سے ھوا کرتا تھا اور اب داعش کی محبت میں لاحق ھوا ھے۔ ویسے تو اس قسم کے کالم کی حیثیت طنز و مزاح سے زیادہ نہیں ھوتی البتہ ان پر کبھی کبھی اظھار رائے کر دینے میں بھی کوئی مضائقہ نہیں۔ ماشاء اللہ سے اس وقت تک داعش کی توصیف میں اس وقت تک محترم تقریبا چار کالم لکھ چکے ھیں جن کا بنیادی نکتہ خلافت کا قیام اور مسلم امہ کی اس اھم فریضے کیخلاف صف بندی ھے۔

اوریا صاحب کی فہم و دانش کی داد دینے پڑے گی۔ انہوں نے داعش کے اخلاص کا اندازہ پاکستان میں بیٹھ کر لگا لیا اور تف ھے عراق کے ان اہلسنت علماء پر جو ببانگ دہل اس گروہ کو تکفیری اور خارجی گروہ کہہ رہے ھیں۔  پورے پاکستان میں داعش کو خلافت جیسے بابرکت نظام کیلئے اگر دعوت دینی پڑی تو صرف سپاہ صحابہ، لشکر جھنگوی اور تحریک طالبان کو۔ یہ ھی تو وہ حق پرست گروہ ھیں جن کی صورت میں اوریا صاحب کو پاکستان میں بھی خلافت رائیج ھوتی دکھائی دے رھی ھے۔ داد دینی پڑے گی اوریا صاحب کے مشاہدے اور قابلیت کی۔  البتہ ایسی خلافت میں ان تمام تعلیمی اداروں کا وجود نہ رھے گا جہاں کبھی کبھی اوریا صاحب اپنے افکار عالیہ سنانے جاتے ھیں، لیکچرز کی صورت میں۔ ویسے تو ان گروہوں کی موجودگی میں شاید کوئی دوسرا موجود ھی نہ رھے جس پر خلافت کا نظام لاگو کیا جائے لیکن پھر بھی ازمائیش شرط ھے۔

نہ جانے ان جیسی فراصت پاکستان میں موجود کسی بھی عالم کو کیوں نہ مل سکی، جو بلا امتیاز داعش کی مذمت کر رھے ھیں۔

داعش کے حق پر ھونے کی ایک اور دلیل اوریا صاحب کے نزدیک یہ بھی ھے کہ اس نے اپنے قیام کے بعد اپنی ایک برگیڈ کا نام لال مسجد میں مارے جانے والے عبد الرشید غازی کے نام پر رکھا۔ ایسی حقانیت پر مبنی دلیلیں انھی کو مبارک ھوں۔ کل کو برقع پوش مولوی عبد العزیز کے کارناموں کو بھی بطور دلیل پیش کر دیجے گا۔

اوریا صاحب نہایت فخر سے ان مجاھدین کا ذکر فرما رھے ھیں جو یورپی ممالک سے داعش کا ساتھ دینے کیلیئے پہنچ رھے ھیں۔ البتہ وہ ان نوجوان خواتین کا ذکر کرنا بھول گئے جو جہاد النکاح کی تلاش میں پہلے شام جایا کرتی تھیں اور اب عراق۔ شاید ان کی نظر سے وہ ویڈیو بھی نہیں گذری ھوگی جو میں داعش کے مجاھدین شامی خواتین بازار میں فروخت کر رھے ھیں یا شاید یہ سی آئی اے کی پراپگنڈا ویڈیو ھوگی، ان سینکڑوں ویڈیوز کی طرح جس میں بیدردی سے لوگوں کی سر قلم کیئے جا رھے ھیں یا گولیاں ماری جارھی ھیں۔ مجھے سمجھ نہیں آتی کہ کیا ھم خلافت کے نظام کیلئے کبھی کوئی بہتر مثال نہیں دے سکتے؟

کیا ھماری ٹوکری میں سوائے ان حیوانوں کے اور کوئی نہیں جو خلافت کو نظام قائم کر سکے؟ یا ھم دنیا کو یہ بتانا چاہتے ھیں کہ خلافت وہ نظام ھے جو سوائے جبر ظلم اور خوف کے بغیر نہیں چل سکتا۔ غالبا اسی لیئے اپ کی تمام تر امیدیں کبھی سکولوں کالجوں کو بموں سے اڑانے والے طالبان، جہاد النکاح جیسے قبیح فعل کی آڑ میں خواتین کی آبرو ریزی کرنے والے شام میں موجود جنگجو یا انسانوں کی بستیاں اجاڑنے والے داعش کے غنڈوں سے وابستہ ھیں۔ کیا آپ کے پاس خلافت کا نظام رایج کرنے کیلیے کوئی ایک بھی مثال ایسی موجود نہیں جس کی شخصیت میں سیرت نبوی (ص) کی ھلکی سی بھی جھلک موجود ھو؟

کیا یہ اکھڑ، ظالم، جابر اور رحم سے عاری حیوان نما انسان آپ کے نزدیک خلیفہ کہلانے کے لائق ھیں؟ کیا ھر بات کو سی آئی اے کا پراپگنڈا کہہ کر ان حیوانوں کو مسیحا بنا کر پیش کرنا زیادتی نہیں؟ اور اس کے بعد جو آپ کی رائے سے اختلاف کرے اسے طرح طرح کی خطاب سے نوازدیا جائے۔ گویا تمام دنیا کا علم سمٹ کر آپ کی ذات شریف میں جمع ھو گیا ھے۔

انہیں داعش کے مقابلے کیلئے حزب اللہ اور ایرانی مداخلت کا بھی شبہ ھے اور اعتراض ھے، کیونکہ یہ مسلکی بنیادوں پر ھے۔ البتہ یورپی ممالک سے اور سعودی عرب سے شام اور عراق آکر جہاد اور جھاد النکاح کرنے والوں پر سات خون معاف ھیں۔ شائد اوریا صاحب کی نظر سے عراق کے وہ اھلسنت اور مسیحی بھی نہیں گذرے جو داعش کے خلاف اور مقامات مطھرہ کی حفاظت کیلئے میدان میں موجود ھیں۔ داعش کو سنیوں کا حمایت یافتہ گروہ سمجھنے والےاگر صرف اربیعن امام حسین (ع) میں سنیوں، شعیوں اور حتی مسیحوں کو کربلاء کی جانب پیدل گامزن دیکھ لیں تو کبھی ایسی بات نہ کریں۔ البتہ نا معلوم وجوہ کی بنیاد پر موصوف کچھ عرصے خدا جانے کیوں اپنے افکار کے ذریئعے فرقہ وارانہ انتشار کو فروغ دے رھے ھیں، جن میں شیعہ دشمنی واضح نظر آتی ھے۔

سب سے بہترین بات جو اوریا صاحب نے ایک کالم میں کی وہ کرنسی کے حوالے سے ھے۔ پہلے وہ فرماتے ھیں کہ کس طرح دنیا کی ساری معیشت مصنوئی سودی نظام اور جعلی نوٹوں پر قائم ھے۔ کاغذ کے نوٹوں پر عدم اعتماد کی مثال وہ چین کے سونا خریدنے میں دلچسپی سے دیتے ھیں۔ وہ داعش کی سونے اور چاندی کی بنی کرنسی (دینار) کا ذکر کرتے ھیں۔ اورھمیں بتاتے ھیں دنیا جس کرنسی کا مذاق اڑا رھی ھے، ذرا سوچیں اگر داعش نے، جو روزانہ اسی لاکھ ڈالر کر تیل فروخت کررھی ھے، تیل کی قیمت سونے میں وصول کرنا شروع کردی تو کیا ھوگا؟ ان کے خیال میں ایسا کرنے سے سودی عمارت گر جائی گی، واہ کتنا اسان حل ھے۔ اب اوریا صاحب کو کون بتائے کہ دنیا میں ان کے تجزیوں کے علاوہ بھی بہت کچھ موجود ھے غور کرنے کیلئے۔

حالات حاضرہ سے منسلک رھنے والوں کو اس بات کا بخوبی علم ھے کہ امریکہ اور روس کے مابین یوکرین کے مسئلے کو لیکر ایک سرد جنگ جاری ھے۔ اس سرد جنگ کے اثرات کا دائرہ دن بدن وسیع ھوتا جا رھا ھے۔ روس کو یوکرین میں مداخلت کے بعد امریکہ کی جانب سے معاشی پابندیوں کو سامنا ھے، جس کے اثرات روس کی معیشت پر نظر آنا شروع ھو گئے ھیں۔ ان پابندیوں کے جواب میں پیوٹن نے چین کو تیل کی فراھمی کا معاہدہ کرلیا۔

اس معاہدے نے اوبامہ انتظامیہ کو مزید سیخ پا کر دیا اور جوابا انہوں نے مشرق وسطی میں تیل بر آمد کرنے والے اپنے تین اھم حامیوں، سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور قطر کےذریعہ تیل کی قیمتوں میں مصنوئی کمی پیدا کر دی۔ مقصد روس چین تیل معاہدہ کا سپوتاژ کرنا تھا۔ تیل کی قیمتوں میں بین الاقوامی سطح پر کمی اسی سرد جنگ کا نتیجہ ھے اور اسی وجہ سے سونے کی قیمت میں بھی واضح کمی دیکھنے کو ملی۔ ان اوریا صاحب اس سرد جنگ کے نتیجے میں پیش آنے والے مصنوئی واقعات سے اپنی تاویلیں گھڑنی چاہیں تو بصد شوق۔

اوریا مقبول صاحب کے حالیہ اور شام کے موضوع پر لکھے جانے والے کالم پڑھ کر نہ جانے کیوں مجھے حامد میر کی یاد آگئی جو القائدہ اور اسامہ کے حق میں کالم لکھنے میں مشہور تھے البتہ غور کرنے سے نتیجہ یہ نکلتا تھا کہ ان کالم کا مقصد دراصل امریکہ کے ھی مقصد کے بارے میں رائے عامہ کو ہموار کرنا ھے۔ مجھے اچھی طرح یاد ھے ۲۰۰۴ میں جب جارج بش دوسری مرتبہ الکیشن لڑ رھے تھے اور ان کی مقبولیت کا گراف جان کیری کے مقابلے میں کافی نیچے تھا۔

ایسے میں القائدہ کے رھنما اسامہ بن لادن کی طرف سے اچانک ایک ویڈیو پیغام سامنے آتا ھے جس میں بش اور امریکن عوام کو دھمکی دی جاتی ھے مزید کاروائیوں کی۔ اندھے کو بھی نظر آرھا تھا کہ یہ ویڈیو بش کی گرتی ھوئی مقبولیت کو سہارا دینے کیلیئے اور الیکشن میں ان کی کامیابی کو ممکن بنانے کی ایک کوشش ھے۔ البتہ حامد میر صاحب ان چند افراد میں سے ایک تھے جنہوں نے ایڑی چوٹی کا زور لگا دیا یہ باور کرانے میں کہ نہ صرف یہ ویڈیو اصلی ھے بلکہ یہ اسامہ کی ایک بہت زبردست چال ھے کیونکہ جارج بش کو اقتدار  رھنا ان کیلئے فائدہ مند ھے۔ ان کا یہ یادگار کالم آج بھی روزنامہ جنگ کی آرکائیو میں موجود ھوگا۔

لہذا اوریا صاحب کی امریکہ دشمنی بھی آپ اسی پیرائے میں لے سکتے ھیں کیونکہ داعش کے ذریعے بھی اب وہ ھی کام کیا جائے گا جو القائدہ کے ذریئعے کیا گیا۔ لہذا یہ بہت ضروری ھے کہ مسلم دنیا کو ایک کشمکمش میں مبتلا رکھا جائے۔ نئی نئی تاویلیں گھڑی جایئں اور خلافت جیسے جذباتی نعروں اور فرقہ وارانہ امیزش کے ساتھ رائے عامہ کو غیر محسوس انداز میں ھموار رکھا جائے۔ یہ کام حامد میر بھی کرتے ھیں اور اوریا مقبول بھی۔ ورنہ کوئی اوریا صاحب کی وہ پر

ذرا یہ تصویر ملاحظہ فرمایئں جو ھیلری کلنٹن کو بادشاھی مسجد کی سیر کرواتے وقت لی گئی۔ محترم کی خوشی ان کے چھرے سے پھوٹ رھی تھی۔

orya-n-hillary

clinton-pakistan

آخر میں مختصرا ذکر کردوں ای میل پر ھوئی ان سے کچھ باتوں کا۔ یہ ای میل ۲ سال پرانی ھے جو میں نے اس وقت لکھی تھی جب موصوف شام کے معاملے پر شامی باغیوں کے فضائیل سنانے میں مصروف تھے۔ آپ بھی پڑھئے اور سر دھنیئے۔ افسوس ھوتا ھے کہ ان جیسے دانشور ھمارے تعلیمی اداروں میں موجود ھیں، جن کی جگہ شاید اس ملک میں نہیں ھونی چاہیئے۔

Syed Mohsin Wrote (Aug 2012)

AOA,

Just read your today’s column on syrian crises and as usual it’s completely biased and based on emotional slogans. You are talking the same thing what western media is talking about Syria. However, we still have the sense to judge right and wrong. We know who is the real force behind bloodshed of innocent citizens. I have lot of Syrian friends and they all disagree with what you are trying to spread. Although, Its useless to explain anything to ‘Ghairat Brigade” because you can speak about whole world except the innocent blood shed in Quetta, Karachi, Para Chinar. May Allah safe us from ‘Ghairat Brigade”.

Orya Maqbool Wrote (Aug 2012)

Asalamoalikum,

I am perhaps the only one who wrote 6 columns on Quetta killings and my tomorrow’s column is on Babu sar massacre.The problem with you people is that you only think those people who belong to your sect. This is common for every sect. I visited Syria myself and knows the first hand knowledge. You support the secular and LADEEN  Baas party leadership Of Syria who believes in Arab Nationalism. According to Arab Nationalism, Yazeed and Hussain are equal because both are Arabs. Khud faisla karo

JazakAllah

Dua Ka Talib

Orya Maqbool Jan

Syed Mohsin Wrote (Aug 2012)

WAS,

Thanks for your email, which again does not make any sense to me. I have read those columns but unfortunately those were just a repetition of same bogus stories and not a single time the real faces were blamed. I do not understand how Shiite massacre can be called a result of US War, drones etc, this is just a height of shamelessness of our media and press. Unless you openly talk against the unleashed forces, we will consider you a supporter of the same. A terrorist (Malik Issaq), involved in Shiite Muslim killings, who openly admits his crime, openly raise takfiri slogans, is set free by the judiciary and fully protected by so called free media. How many times you dare to speak against so called free judiciary who loves to take suo moto even if a kid cries but intentionally overlooks the innocent blood shed of Shias in Pakistan. When did so called CJ talks about it?

Your strange logic about each sect talks about only its killings is completely out of my understanding. First thing is that May Allah do not let any brother sect of us to suffer with such a widely spread bloodshed. This is not a cricket match. However, let me make it clear that there is a difference b/w an incident and a massacre, Shiite muslims are under continues attack in Pakistan, which unfortunately is completely ignored by everyone. This is a criminal silence.

Your First Hand information on Syria does not seem up to date or perhaps you are bound to talk only what you are getting from “Halab” till Syrian border with turkey. I read your column on Aug 18 which was full of contradictions and lack of info. The fact is that NATO involvement in Libya was backed and supported by same MUSLIM UMMAH who is supporting them against Syria. We all know the GOOD RELATIONS of Arabs with Gaddafi. Perhaps, you could give me a good advice that how the 2 TERRORISTS, brother of Abdul Rehman Al-Labbi and Abdullah Mehsood reached Bin Ghazi from Guantanmo to lead the militants (Mujahedeen) and demolish Ghaddafi’s rule? You really need to do your homework before sending anything to publish. Who is providing logistic and armed support to the rebelliousness in Syria?

The fact is that western media, Arab media and West controlled media of our side is showing what West wants people to see, which is biased and not true. your logic of a LADEEN Govt is a joke since this LADEEN GOVT is better than bunch of DEENI GOVTS what we have. Mowla Ali(as) says: A Govt can last on Kufr but not on Injustice. If a LADEEN GOVT can say what a DEENI Govt cant then its a shame.

Precisely, on Syria, we can say that your point of view is same with the point of view of US, NATO, West, MUSLIM UMMAH. After all, you have the first hand knowledge :-). Khud Faisla Karo.

Orya Maqbool Wrote (Aug 2012)

You did not answer my question about mulhid and agnostic non believer ideology of Baas party. You support them that they were born in alwit homes. They don’t believe in Allah , believe in Arab nationalism, secularism. Will Sydna Ali Aleh salam loves a person who don’t openly believes in Allah but Loves him.

JazakAllah

Dua Ka Talib

Orya Maqbool Jan

Syed Mohsin Wrote (Aug 2012)

Mr. Orya,

I had given a pretty compact reply of your question, probably you did not not ponder or do not want to perhaps. Its a pity that an educated person like you does not have the basic knowledge about the difference b/w Shiites and Alawis. There is no similarity in belief b/w Shiites and Alawis and there is no question that any shia would support an Alawi due to his religious belief. In fact, you did not answer any of my questions and comments.

By the way, if I follow your formula then, both Hosni Muarak and Akhwan would be considered righteous as both are MUSLIMS and a mulhid Venezuela’s president should be condemned for his Kufr even though he sometimes has done what your so called UMMAH should do???? How about tyrants of Banu Ummiyya and Banu Abbas??? You asked me that would Imam Ali(as) love a person who does not love Allah??? Sorry to say, Imam Ali(As) will definitely not love most of the muslims of today and you know why. Imam(as) has already said that A government can last on Kufr but not on injustice. Whereas, our whole UMMAH is Alhamdolillah MashaAllah full of justice.

I hope that you have watched Muhammad Malack’s honest and brilliant effort for doing a great program on Shia Massacre in Pakistan. If not then here you go:

https://lubpak.net/archives/224687

Syed Mohsin Wrote (Jul 2013)

AOA Orya sb,

Shrine of Bibi Zainab(Sa) is attacked by your favorite FSA. Just want to check where your opinion is lying these days? I hope that you remember what discussion we had on this subject. If not, please refer to below email traffic.

I will await your reply.

Regards,
Mohsin

Reference Articles by Orya Maqbool:

http://www.express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1101596444&Issue=NP_LHE&Date=20120815

http://www.express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1102548415&Issue=NP_LHE&Date=20141128

About the author

Syed Mohsin

9 Comments

Click here to post a comment
  • Great work done Mohsin bhai. Yes his love towards ISIS/ISIL is really crazy and sounds terrifying. Orya M Jan is the one a paid agent and he is also in a good mood to see ISIS in Pakistan.

  • DEAR ALL ,
    Please note that Bashar ul Assad is not LADDEN, NON BELIVER, also he is not shia or alwite, he is normal sunni muslim,

    http://www.youtube.com/watch?v=FwxzOZBLDjg
    http://article.wn.com/view/2014/07/29/President_meets_with_a_group_of_ministers_deputies_and_gover/
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/9635117/Syrian-President-Bashar-al-Assad-attends-Eid-prayers-during-ceasefire.html

    No justification of killing shia from the hands of SSP, LEJ OR TTP, if bashar is controlling the terrorist.

  • Muhsin Sahab ! Bughz I muaawia k siwa aap k khayalat men much nahin . Oriya maqbool Jan ki rai she men bhi muttafiq nahin , magar aap ki nigarishat sirf shia community ki tarjuman hen , ye wohi aur wesi hi baaten hen Jo Faisal raza aabdi jesa zalil aadmi karta rehta hey.

  • What a strange genocide it is??? When we look around in our society we see shia people on decision making seats starting from a SHO to Zardari, Altaf Hussain, prominent media persons. It seems that shia community has been blessed with talent which sunni community has not. Infact, culprit IRAN wants to colonize our homeland through its followers. Now a days, you can see Faisal Raza Abidi praising Pak Army on social media and every where, because army is fighting against militants which shia community considers a threat for them. We already observed that why Tahir ul Qadri discontinued his protest in a hurry just before Moharram. Because shia support was about to end due to start of Moharram. Iran always tries to topple Pro-Saudi govt. Mr. Mohsin is a highly biased person who only loves his sect. May ALLAH guide us all. Aamin

  • محسن صاحب کہاں سر کھپا رھے ہیں آپ اوریا مقبول جان صاحب جیسے لوگ کیا تصویر کا وہ رخ دیکھنا پسند بھی کریں گے جو آپ دیکھانا چاھتے ہیں – جب دلیل نہ ہو تو فرقہ بازی کے الزامات پر آجانا ایک وطیرہ ھے – ان صاحب کو اپنا کام کر نے دیں اللہ تعالٰی کا انصاف……. یزیدی گروہ کو منہ چھپا نے کے قابل بھی نہیں چھوڑا کرتا