Featured Original Articles Urdu Articles

پاکستانی صحافت میں تکفیری دہشت گردی کی ترویج: اردو پوائنٹ نے قتل کو قابل فخر قرار دے دیا

u

Capture

جریدے اردو پوائنٹ نے گجرات میں سپاہ صحابہ کے حامی دیوبندی پولیس افسر جس نے ایک معصوم شیعہ مسلمان کو گستاخی صحابہ کے جھوٹے الزام میں کلہاڑی کے وار سے شہید کر دیا قابلِ فخر تھانیدار لکھا ہے اور اس کی دیوبندی اور سپاہ صحابہ شناخت کو چھپاتے ہوئے قاتل کو سنی بریلوی ظاہر کرنے کی کوشش کی ہے کیا واقعی اخبارات اور جرائد کو اس طرح کی دہشت گردی کی حوصلہ افزائی کرنی چاہیئے؟ کہاں ہیں پاکستان کی انٹیلیجنس ایجنسیاں، حکومت اور دیگر ادارے – اردو پوائنٹ ویب سائٹ کو بند کیوں نہیں کیا جاتا اور اس کے مدیروں مالکوں کو گرفتار کر کے پھانسی کیوں نہیں دی جاتی اگر یہ داعش اور لشکرجھنگوی نہیں تو اور کیا ہے؟

http://daily.urdupoint.com/livenews/2014-11-06/news-322080.html

۔ ۔ ساتھ میں یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ مقتول کا دماغی توازن درست نہیں تھا۔ ۔ تو بھائی اگر پتا چل گیا تھا کہ ان کا دماغی توازن درست نہیں تو تفتیش کیوں کر رہے تھے ؟ہسپتال بھیج دینا چاۃیئے تھا نا؟ چلو تفتیش کے دوران معلوم ہوا کہ بندہ عقل سے پیدل ہے اس وجہ سے اول فول بک رہا پھر بھی اسے قتل کر دیا جاتا ہے؟

اردو پوائنٹ پر کافی عرصے سے سنی صوفی، شیعہ، مسیحی اور دیگر مظلوم برداریوں کے خلاف غلیظ اور تشدد آمیز پراپیگنڈا ہو رہا ہے ۔ فیس بک اکاؤنٹ سے خبریں شئیر کرتے ہُوئے بازاری زبان میں کیپشن کا تڑکہ لگانا تو ان کا عام وطیرہ ہے اس کے علاوہ بدذبانی سے بھی باز نہیں آتے۔ مثال کے طور پر ان کی ایک کیپشن جو ملالہ کے کسی پوسٹر کی فروخت کے موقع پر لکھا۔ جو کم و بیش کچھ ایسا تھا، “ملالہ کا پوسٹر بھی ملالہ کی طرح نکلا، بہت مہنگا فروخت ہُوا”

یہ کس قسم کی صحافت ہے ، سمجھ سے باہر ہے۔ بیشتر خبریں، بی بی سی اردو اور دیگر ذرائع سے من و عن کاپی کر دیتے ہیں اور اس پر دیوبندی وہابی تکفیریت کا چھڑکاؤ کر دیتے ہیں اور کبھی کبھار مہینے سے بھی پُرانی خبریں ری پوسٹ کر دیتے ہیں۔

آپ ان کی ویب سائٹ پر شاعر محسن نقوی کا تعارفی دیباچہ پڑھ لیں ان کی ذہنیت کا اندازہ ہو جائے گا جہاں انہوں نے محسن نقوی کے قتل کا جواز بھی پیش کر رکھا ہے جبکہ سب کو معلوم ہے کہ دیوبندی دہشت گرد تبرہ کا الزام لگا کر شیعہ مسلمانوں کو قتل کرتے ہیں، الفاظ چیک کریں، مذہبی تنظیم کے ہاتھوں ہلاک ہو گئے

جبکہ صحیح کیپشن بنتی ہے کہ تکفیری دیوبندی دہشت گردوں نے ان کو شہید کر دیا

ایسا لگتا ہے کہ تکفیری خارجیت کا زہر پاکستانی معاشرے میں مکمل طور پر سرایت کر چکا هے یہ الگ بات کہ کوئی کوئی دیوبندی وہابی اسے استعمال کرتا هے

u2

http://www.urdupoint.com/poetry/poet/mohsin-naqvi

ub6

b

 

اپڈیٹ – ١١ نومبر ٢٠١٤

 اردو پوائنٹ نے گجرات میں طفیل حیدر کے قتل کی خبر اور محسن نقوی شہید کے بارے رپورٹ کی تصحیح کر دی ہے جس سے ان دونوں آرٹیکلز میں شیعہ مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیزی اور تشدد کا عنصر زائل ہو گیا ہے ہم اس تصحیح کے لیے اردو پوائنٹ کی انتظامیہ کا شکریہ ادا کرتے ہیں اور میڈیا و سوشل میڈیا کے دیگر افراد اور اداروں سے بھی توقع رکھتے ہیں کہ سنی اور شیعہ مسلمانوں کے خلاف تکفیری خارجی فرقہ واریت کی حوصلہ شکنی کریں

b9b10
2

b4 b5b1

About the author

SK

10 Comments

Click here to post a comment
  • Ale Natiq said:

    Jamaat-e-Islami/ ASWJ run popular Urdu news portal UrduPoint.com glamorizes murder of Shia citizen in Jhang. The reports describes the police officer who killed the Shia man in police custody as someone to be proud of.
    https://lubp.net/archives/326921

  • Nadir Abbas said:

    زرد و فرقہ پرست صحافت کی ایک جھلک!!!
    اس سے بڑھ کر جانبداری اور فرقہ پرستانہ صحافت اور کیا ہوگی کہ اردو پوائنٹ نے ایک الزام پر اپنا فیصلہ بھی سنا دیا اور اے ایس آئی کی جانب سے کیے جانے والے گھناونے قتل کو جواز فراہم کرتے ہوئے اسے کلین چٹ بھی پکڑا دی۔ دنیا کے کس قانون میں ہے کہ الزام لگا کر کسی کو قتل کردو؟؟۔ مہذب معاشروں میں الزامات کا فیصلہ عدالتیں کیا کرتی ہیں لیکن یہاں ملک پاکستان میں ممتاز قادری اور اے ایس آئی ملک عامر جیسے لوگ کرتے ہیں، خود ہی الزام لگاتے ہیں اور خود ہی منصف بن جاتے ہیں اور خود ہی اپنے کیے ہوئے فیصلے پر عمل کر ڈالتے ہیں۔ شنید ہے کہ اردو پوائنٹ کو نون لیگ نے خرید لیا ہے اور اب اس ویب سائٹ کو نون لیگ والے اپنے مقاصد کیلئے استعمال میں لاتے ہیں۔ یہ پاکستان ہے جہاں سب چلتا ہے اور سب بکتا ہے۔ پیسہ پھینک اور تماشا دیکھ

  • WE STRONGLY CONDEMN THE INSANE ,INHUMAN………………JEWISH…..POLICY OF ABU DHABI ……..DEPORTING INNOCENT PAKISTANIS………………….FOR NO REASON……….

  • Dr. Israr Ahmed ne apnay program me ek hadees / riwayat coat ki thi jo Hazrat Ali (R.A) ke baaray me thi, jis ka baad ek firqay me istiaal phel gaya tha.

  • Rekhta is a largest Urdu shayari sites . It has Gazal, Nazam and Sher. It has famous and Young shayar of Urdu Poetry. It has uploaded audio and video. You can also register on Rekhta and you can visit comment and suggestion to Rekhta.

  • https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1615743602037871&id=100008067408691&set=a.1615743612037870.1073741829.100008067408691&_rdr دیکھ تیرے شہید کو اب تک کتنے لوگ چود چکے ہیں کل کی پوسٹ ہے اور ابھی جوک در جوک چودنے کا سلسلہ جاری .سانس لینا تمھارا محال نہ کر دیں . دیکھتے ہیں از محرم کیسے تم یہودی کتے تبراہ کے نام پہ صحابہ کو گالیاں بکتے ہ