Featured Original Articles Urdu Articles

لندن پلان یا تکفیری پلان؟ نجم سیٹھی پینتیس پنکچروں کا داغ سنی بریلوی، صوفی اور شیعہ مسلمانوں کے خون سے دھونے کی کوشش کررہے ہیں – خرم زکی

Najam Sethi plus

جب تک کالعدم دہشت گرد تنظیم کے سربراہ احمد لدھیانوی جیسے تکفیری خارجی اور سلیم صافی اور جاوید چودھری جیسے لفافہ مارکہ اور تحریک طالبان کے ہمدردصحافی یہ پروپیگینڈہ کر رہے تھے، میں نے اس کا جواب دینے کی ضرورت نہیں سمجھی کہ واضح تھا کہ اگر یہ افراد یہ بکواس نہیں کریں گے تو اور کون کرے گا. میرا اشارہ ان افراد کی جانب سے عمران خان اور ڈاکٹر طاہر القادری کے آزادی/انقلاب مارچ کو پاکستانی فوج اور ایران کی سازش قرار دینے کی طرف ہے. لیکن اب جبکہ نجم سیٹھی جیسا معروف سامراجی مہرہ بھی یہی کہانی کر سیاسی بحران کو فرقہ وارانہ رنگ دے کر لوگوں کو سنی صوفی، بریلوی اور شیعہ مسلمانوں کے قتل عام کے لیۓ اکسا رہا ہے، گویا پینتیس پنکچروں کا داغ سنی بریلوی، صوفی اور شیعہ مسلمانوں کے خون سے دھونے کی کوشش کر رہا ہے اور احمد لدھیانوی، اورنگزیب فاروقی، رمضان مینگل اور ملک اسحق جیسے معروف تکفیری خارجی دہشگردوں کی صورت میں میسر اپنے اتحادیوں کو شیعہ اور سنی بریلوی مسلمانوں اور مسلح افواج کے قتل عام پر آمادہ کر رہا ہے تو ضروری سمجھا کہ کچھ اہم باتیں آپ کے گوش گزار کروں

سب سے پہلی بات تو یہ کہ مجلس وحدت المسلمین پاکستان میں نہ ہی شیعہ مسلمانوں کی اور نہ ہی ایران کی نمائندہ جماعت ہے. مجلس وحدت مسلمین پاکستان میں شیعہ مسلمانوں کے ایک طبقے کی نمائندہ ہے جیسے کوئی اور سیاسی جماعت بھی تمام پاکستانیوں کی کلی نمائندگی کا دعوی نہیں کر سکتی. مجلس وحدت کے علاوہ شیعہ علماء کونسل (علامہ ساجد علی نقوی)، تحریک نفاذ فقہ جعفریہ (آغا حامد موسوی)، جعفریہ الائنس، امامیہ اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن، اصغریہ اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن اور اس جیسی کئی اور شیعہ تنظیمیں ہیں جو مختلف علاقوں میں اپنا اثر و رسوخ رکھتی ہیں. دوسری اہم بات یہ کہ ایران کے اسلامی انقلاب کے راہبرآیت الله خامنائی کی نمائندگی پاکستان میں سرکاری سطح پر صرف علامہ ساجد نقوی کے پاس ہے، علامہ راجہ ناصر عباس کے پاس نہیں اور نمائندہ ولی فقیہ ساجد نقوی نے اس دھرنے اور مارچ سے محفوظ فاصلہ برقرار رکھا ہے. تیسری اور سب سے اہم بات یہ کہ پاکستان میں آیت اللہ خامنہ ای کے دفتر نے ایم ڈبلیو ایم کے اس سیاسی فیصلے یعنی ڈاکٹر طاہر القادری کا ساتھ دینے ( لانگ مارچ و دھرنا دینے) کی مخالفت کی تھی. چوتھی بات یہ کہ احمد لدھیانوی اور نجم سیٹھی جیسے کھلے اور چھپے فرقہ پرست دہشتگردوں کے پروپیگنڈہ کے بر عکس پاکستان میں شیعہ مسلمانوں کی اکثریت ایران میں رائج نظام ولایت فقیہ کے تصور کو قبول ہی نہیں کرتی (ابھی ہماری بحث اس سے نہیں کہ یہ صحیح ہے یا غلط). پاکستان میں اس نظام کے سب سے بڑے داعی علامہ جواد نقوی ہیں اور یہ کوئی اتفاق نہیں کہ علامہ جواد نقوی اور ان کے پیروکاروں نے بھی مجلس وحدت المسلمین کے انقلاب مارچ اور دھرنا میں شمولیت کے فیصلہ کی مخالفت کی ہے

یہاں یہ بھی بتاتا چلوں کہ نام نہاد “لندن سازش” کے ایک مبینہ کردارڈاکٹر اعجاز حسین کا قصور، شیعہ ہونے کے علاوہ، محض اتنا ہے کہ پاکستان میں سائبر سیکورٹی کی صورتحال کے حوالے سے اپنی ایک تحقیق کے دوران ان کے ہاتھ ایک کلپ لگا جس سے یہ انکشاف ہوا کہ پاکستان میں ٢٠١٣ کے انتخابات کے دوران پنجاب کے اس وقت کے نگراں وزیر اعلی نجم سیٹھی نے یہ دیکھنے کے بعد کہ کم از کم پینتیس حلقوں میں نواز شریف کی ہار یقینی ہے ان پینتیس حلقوں میں نواز شریف کو جتوانے کے انتظامات کیۓ اور میاں نواز شریف سے اپنی گفتگو میں ان انتظامات کو “پینچروں”(پنکچروں) سے تعبیر کیا. چوں کہ ڈاکٹر صاحب لندن میں مقیم ہیں اور اس گفتگو کا ریکارڈ مغربی انٹیلیجینس ذرائع سے حاصل ہوا اس لیۓ ڈاکٹر صاحب کو بھی اس سازش کا حصہ قرار دے دیا گیا. گویا اب سچ بولنا خود کسی جرم سے کم نہیں رہا اور جو لوگ انتخابات میں دھاندلی کرتے رہے وہ فرشتہ اور ہیرو بن گئے

ISI Brig

لندن سازش کا افسانہ در حقیقت پاکستان کی مسلح افواج، اس ملک کی بریلوی سنی اکثریت اور شیعہ مسلمانوں کے خلاف نجم سیٹھی جیسے سامراج نواز لبرلز، سلیم صافی جیسے طالبان نواز لفافہ صحافیوں اور احمد لدھیانوی جیسے کھلے تکفیری خارجی دہشتگردوں کا کھلا اعلان جنگ ہے اور اس طرح دیوبندی مسلک کے پردے اور آڑ میں چھپے تکفیری دہشتگردوں کو اس بات کا اشارہ دیا جا رہا ہے کہ سنی بریلوی، صوفی اور شیعہ مسلمانوں کو دہشتگردی کا نشانہ بنایا جاۓ جس کا فوری مظاہرہ ہم نے دو روز قبل چھ ستمبر کے دن سرگودھا میں سپاہ صحاب کے تکفیری دیوبندی دہشتگردوں کے ہاتھوں ایک سنی صوفی آستانہ پر حملے کی صورت میں دیکھا جس میں آئی ایس آئی کے بریگیڈیر فضل ظہور ،ان کے بھائی ظہور سبحانی اور ڈاکٹر محمد ایوب شہید جبکہ چھ دیگر افراد شدید زخمی ہوئے جن میں چند کی حالت تشویشنا ک بتائی جاتی ہے. اسی روز کراچی میں نیول ڈاکیارڈ پر حملہ جس میں ایک نیوی افسر شہید اور دیگر چھ اہلکار زخمی ہو گئے، کراچی میں ایک معروف شیعہ رہنما علامہ علی عباس کمیلی کو شہید کر دیا گیا، واقعات کا یہ تسلسل اس بات کی نشاندھی کر رہا ہے کہ نوازشریف حکومت کی سرپرستی اور جنگ اور جیو نیٹ ورک کے تعاون سے تکفیری خارجی دہشتگرد ہمارے ملک کی سلامتی اور خود مختاری پر حملہ آور ہیں اور ان تکفیری خوارج کی ہمدرد حکومت کو آزادی اور انقلاب مارچ میں موجود ہزاروں غیر مسلح، نہتے عوام، عورتیں اور بچے تو دہشتگرد دکھائی دیتے ہیں اور جو لوگ مسلح افواج، امام بارگاہوں، مساجد، آستانوں، درگاہوں، مزارات، عید میلاد النبی اور محرم کے جلوسوں کو دہشتگردی کا نشانہ بنا رہے ہیں، لوگوں کا قتل عام کر رہے ہیں وہ اس دہشتگرد حکومت کے اتحادی ہیں، اسی حکومت کی حمایت میں باوجود کالعدم ہونے کے دارلحکومت میں سپاہ صحابہ کی ریلی نکال رہے ہیں، خلاف قانون نعرے لگا رہے ہیں لیکن وزیر داخلہ سمیت تمام حکومتی اہل کاروں کے کان اور منہ دونوں بند ہیں

پاکستان کی مسلح افواج کو اس صورتحال کا نوٹس لینا چاہیۓ اور افواج پاکستان اور اس ملک کے عوام پر حملہ اور اس دہشتگرد حکومت و گروہ، ان کی ہمدرد عدلیہ سمیت مدارس کی صورت میں موجود دہشتگردی کی نرسریز کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنا چاہیۓ، اس سے پہلے کہ یہ دہشتگرد پاکستان کو عراق اور شام بنانے میں کامیاب ہو جائیں

ہم مطالبہ کرتے ہیں کہ بریگیڈیر فضل ظہور ، ظہور سبحانی اور ڈاکٹر محمد ایوب شہید کے قتل کا مقدمہ نجم سیٹھی، سلیم صافی، جاوید چودھری، احمد لدھیانوی اور اورنگزیب فاروقی کے خلاف درج کیا جاۓ جو کھلے عام اس ملک میں دیوبندی مدارس کے پردے میں چھپے دہشتگردوں کو مسلح افواج اور بریلوی صوفی سنی مسلمانوں کے خلاف دہشتگردی پر اکسا رہے ہیں اس کے ساتھ ساتھ ہم یہ مطالبہ بھی کرتے ہیں کہ جیو نیٹ ورک کا لائسنس منسوخ کیا جاۓ اور اس ملک دشمن چینل پر مکمل پابندی لگا دی جاۓ

sethi1 2thenews 3 4 5jc1jc3jc2
111213Saleem SafiScreen Shot 2014-09-09 at 12.14.22 AMtakfir estab urducampaign

About the author

SK

2 Comments

Click here to post a comment
  • Generals Aslam Beg, Gul, Kayani. Ludhyanvi, Ashrafi, Diesel. Sethi, Mir, Safi, Orya, Shami. Geo/Judiciary. This is Takfiri Establishment.

    It is a fact that Salafi, Sunni & Shia groups are loyal to Pakistani State. Deobandi outfits ASWJ-TTP backed by PMLN-Geo are real culprits.

    We appeal to all Sunnis, Shias, Ahmadis, Christians, Hindus,Sikhs, Zikris etc to help Pakistan army in defeating Takfiri Establishment.

    The unholy trio of PMLN-Geo-ASWJ is the Takfiri Establishment, fully supported by Ziaists and Deobandi sectarian extremists.

    We fully support Pakistani nation and army in their fight against Takfiri Establishment of Gul-Gullu-Sethi-Ludhyanvi.

    From TTP’s Hamid Gul to PMLN’s Gullu Butt to Geo’s Sethi to ASWJ’s Ludhyanvi, Takfiri Establishment is attacking our armed forces & citizens

    We condemn attacks on ISI and Navy by Takfiri Establishment led by Gul-Sethi-Ludhyanvi-Mir. ASWJ-Geo-PMLN Mafia must be arrested.

    Pakistan army, navy, air force should monitor activities of Deobandi & Wahhabi employees. Deobandi clerics must be banned from mosques.

    They killed a Sunni Sufi Brigadier in Sargodha yesterda, today attack on Pakistan Navy. Takfiri Deobandi Establishment in full action.

    The attack on Navy dockyard, previous attacks on Karsaz, GHQ, Kamra and Musharraf confirm that Deobandi employees can’t be trusted.

    The London Pan conspiracy theory was hatched, orchestrated and trumpeted by ludhyanvi, nisar, sethi, safi types.

    This is in fact Takfir Plan by PMLN, ASWJ, Geo and it contains a lot of threat for Shias and Sunni Barelvis, MWM, PTI and PAT.

    If we did not effectivley rebut this false theory, it will be accepted as truth by the establishment, media and mainstream society.

    Not many know that the takfiri establishment Kayani-Gul-PMLN-ASWJ struck a major blow on moderate estab by killing the ISI brigadier in Sargodha. That person, according to a source, was a major supporter of barelvi-shia alliance.

    Moderate establishment (nationalist army) officers know that PMLN-ASWJ-Takfiirs are behind the massacre in Sargodha.

    ISI’s Brigadier Fazl Zahoor, his brother and gunman were killed by takfiri ASWJ terrorists in Sargodha on Sun, 7 Sep 2014.

    Takfiri Establishment (comprising ASWJ, TTP, PMLN, Geo/Jang) has started a hate campaign against Pakistan army, ISI, Sunni Barelvis and Shias. Some PMLN leaders along with Najam Sethi, Saleem Safi, Javed Chaudhry, Luhdyanvi ad Tahir Ashrafi are behind this conspriacy in the name of London Plan to enable genocide of Sunni Sufis and Shias.

    Apparently Sethi in his TV show on 6 Sep tried to cook up the Lonon Plan and tried to implicate Qadri/Iran to promote his global takfiri establishment agenda.

    ALI @y2raza
    @najamsethi says that Dr Ijaz Hussain took Dr Qadri to Iran. So Sethi is alleging the same thing as Ludhianavi. @AbdulNishapuri

    ALI @y2raza
    @najamsethi you are supposedly a serious analyst and stooping to levels of LEJ does not befit you ! This is a dog whistle trick !

    ALI @y2raza
    @najamsethi rather than explaining Dr Qadris visit to Iran, reniforced the same slur by likes of Ludhianavi, that Iran is supporting Qadri.

    ALI @y2raza
    @najamsethi @Ramzan7867 @Shahidmasooddr if anyone, it should be Mr Sethi apologizing for toeing LEJ’s line !

    Please notice how Saleem Safi, Najam Sethi, Ludhyanvi, General Aslam Beg and also some PMLN leaders (Chauhdry Nisar, Siddiqul Farooq etc) are using exactly the same language about the London Plan, constructing a false binary between Salafi-Deobandi terrorists and Sunni Sufi and Shia Muslims; implicating TuQ and Iran in the current political crisis etc.

    Model Town incident part of ‘London Plan’: PML-N
    * Ruling party says Qadri-Chaudhry plan was implemented through Minhajul Quran’s armed workers and some loyalists of Pervaiz Elahi in Punjab Police
    APP
    June 23, 2014
    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dailytimes.com.pk%2Fnational%2F23-Jun-2014%2Fmodel-town-incident-part-of-london-plan-pml-n&h=QAQE4XQ7w

    An ordinary political meeting was blown out of proportion, given a conspiracy cloor, to deflecti attention from rigging and model town massacre: http://www.dawn.com/news/1109493

    Tweeters by Geo/Jang Staffer Murtaza Ali Shah:

    Murtaza Ali Shah @MurtazaGeoNews Sep 1
    Pakistan coup plan was discussed, agreed and strategised in London when Chaudharies, Qadri and Imran Khan were here #LondonCoupPlan
    Expand Reply Retweet Favorite More
    Retweeted 42 times
    Murtaza Ali Shah @MurtazaGeoNews Sep 3
    Najam Sethi on #Geo – Imran/Qadri met on Park Lane, Edgware Road in secrecy and decided to become partners, plan stitched up in london

    Jang/Geo continues to spread this propaganda:

    http://www.thenews.com.pk/Todays-News-2-271584-Who-pushed-Dr-Qadri-into-this-mess