Original Articles Urdu Articles

عالم اسلام کے معروف عالم دین ڈاکٹر یوسف القرضاوی نے ابو بکر بغدادی السلفی کی خلافت کو باطل قراردے دیا

qar

عراق میں آئی ایس یا داعش کی خلافت شرعی طور پر باطل ہے، مفتی یوسف القرضاوی

مسلم علماء کی عالمی یونین نے عراق اور شام میں اسلامی سٹیٹ یا آئی ایس (داعش) کے تکفیری خارجی دہشت گردوں کی خلافت کو باطل قراردیا ہے۔ الرای العام نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق مسلم علماء کی عالمی یونین کے سربراہ اور معروف اہلسنت عالم دین شیخ ڈاکٹر یوسف قرضاوی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ایک دہشت گرد گروہ کی جانب سے اسلامی خلافت کا اعلان دین اسلام کے اہداف سے سازگار نہيں ہے ۔ اس بیان ميں کہا گیا ہے کہ داعش دہشت گردوں کی خلافت، شرعی لحاظ سے باطل ہے اور داعش گروہ کے وحشیانہ اور بھیانک اقدامات عراق اور شام کے مسلمانوں خاص طور پر اہلسنت پر منفی اور خطرناک اثرات مرتب کریں گے ۔ واضح رہے کہ داعش نے عراق کے شہر موصل پر قبضہ کرنے کے بعد ابوبکر البغدادی السلفی کی خلافت کا اعلان کیا اور تمام مسلمانوں کو اس کی خلافت قبول کرنے کا حکم دیا ، لیکن عراق کے سنی مسلمانوں نے تکفیری وہابی و دیوبندی دہشت گردوں کے نام نہاد خلیفہ کو پہلے ہی رد کردیا تھا اور وہ عراقی فوج اور شیعہ مسلمانوں کے ساتھ ملکر تکفیری خوارج دہشت گردوں کا ڈٹ کرمقابلہ کر رہے ہیں۔ حال ہی ميں دہشت گرد گروہ داعش نے انٹرنٹ پر تصاویر شائع کی ہیں جن میں عراق اور شام کے مختلف علاقوں میں صحابہ کرام حضرت عمار یاسر، حضرت اویس قرنی رضی الله عنہم اور اولیاللہ کے مزارات کو تباہ کرتے دکھایا گیا ہے اور متعدد سنی صوفی اور شیعہ مساجد کو منہدم کر دیا گیا ہے

qarzawi

About the author

SK

2 Comments

Click here to post a comment
  • Dear LUBP,

    This Sheikh is a follower of Hasan Albanna and considered an authority on him and his ideology of so called political Islam or Islamism as Albanna and sorts of Maududi mixed Fascism with Islam to create ‘Islamism’ which gave a rise to Jamat e Islami, Muslim Brotherhood, Syed Qutub, Alqaeda, Taliban and their brethern ISIS.

    One of Sheikhs famous fatwa is on the line’The requirementfor hijab for Muslima is relaxed if Muslima carries a fidai (khud -kush)attack ‘.His condemnation for ISIS is nothing more then an internal rift of neo-salafist(Tariq Ramadan, Muslim Brtotherhood, Jamat e Islami) , orthodix salafism and saudi oil backed opportunism.

    So please take care when referring to these brutal, igonrant and dogmatic mullahs like Shiekh Qardawi for any pricipled opinion or stance!!

  • فاران بھائی نے بالکل صحیح لکھا ہے یہ سب ایک ہی تھیلی کے چٹے بٹے ہیں اور اپنے اور اپنی آئیڈیالوجی کے مخالفین کو متاثر کرنے اور خود کو معصوم ثابت کرنے کے لئے اس قسم کے بیانات دیتے ہیں ادارہ کو بھی اس قسم کی چیزیں شائع کرتے وقت کچھ ان افراد کا پس منظر بھی بیان کردینا چاہیئے