Featured Original Articles Urdu Articles

حکیم اللہ محسود جہنمی اور جماعت اسلامی کی منافقت

Certificate of Shahdat

1 2 3 4 5 6 7 8 9

منور حسن کا کہناہے کہ حکیم اللہ محسود کو شہید سمجھتا ہوں۔ یاد رہے یہ وہ ہی جماعت اسلامی ہے جو نہ صرف طالبانئزیشن کی حامی رہی ہے بلکہ ان کو پناہ تک دیتی رہی ہے ۔ جس کی واضح مثال پنجاب یونیورسٹی کی ہوسٹل میں جماعت اسلامی کے ذمہ دار کے کمرے سے القائدہ کے دہشتگرد کی موجودگی ہے.جماعت اسلامی کی منافقت روز روز کھل کر سامنے آتی ہے جب کچھہ ماہ قبل جامعہ پنجاب میں القاعدہ کا کارکن جمعیت کے زیر قبضہ کمرے سے بر آمد ہوا تو جماعتی بیان دیتے نظر آئے کہ ہم تو ایسی سرگرمیوں پر یقین نہیں رکھتے جو خفیہ ہوں یا دہشتگردانہ. مطلب القاعدہ/طالبان کی نفی.حکیم الله محسود اور اس کے طالبان اور سپاہ صحابہ لشکر جھنگوی سے تعلق رکھنے والے دہشت گردوں نے پاکستانی فوج اور پولیس کے ہزاروں جوانوں کو شہید کیا تھا اس کے علاوہ ان لوگوں نے ہزاروں سنی بریلوی، شیعہ، احمدی، مسیحی اور ہندو پاکستانی بھی شہید کیے اور اب جب کہ وہ ایک ڈرون حملہ میں مارا گیا توامیر جماعت اسلامی منور حسن اسے شہید کہہ رہے ہیں

تین نومبر2009کوایک اشتہار شائع کیا گیا تھاجس میں حکیم اللہ محسود فسادیوں میں سرفہرست تھے.پاکستانی حکومت نے اس کے سر کی قیمت پانچ کروڑ روپے رکھی تھی۔ وہ ڈرون حملے میں مارا گیا ہے تو آج وہ ہیرواور شہید ہے.۔جماعت المنافقین کے سربراہ منورحسن شاہزیب خانزادہ کے پروگرام میں حکیم اللہ محسود کے وجود سے انکاری تھے اور آج اس کو شہید کہہ رہے ہیں.منور حسن جو چند مہینوں پہلے تک یہ کہتے پائے جاتے تھے کہ انہوں نے کبھی حکیم اللہ کا نام بھی نہیں سنا اب اسے شہید کہنے پر کیوں مصر ہیں؟جماعت اسلامی کا ھیرو حکیم اللہ محسود جو پچاس ہزار پاکستانیوں اور دو ہزار سے زائد پاک فوج کے جوانوں کا قاتل ہے. پاکستان کابچہ بچہ جانتاہے کہ پاکستانی مسلح افواج اورپولیس کے سات ہزار کلمہ گو افسران و اہلکار اورپچاس ہزارسے زائد معصوم وبے گناہ پاکستانی شہری طالبان کے ہاتھو ں شہیدہوچکے ہیں جن میں جید علمائے کرام اورمذہبی اسکالرزبھی شامل ہیں۔ اسکے علاوہ سینکڑوں مساجد، امام بارگاہیں، گرجا گھر ، بزرگان دین کے مزارات، لڑکیوں کے اسکول اورمسلح افواج کی تنصیبات طالبان کی دہشت گردی کا نشانہ بن چکی ہیں۔ اب جماعت اسلامی کی منطق دیکھیں۔ چونکہ اُسے امریکہ نے مارا ہے اور امریکہ ہمارا سرکاری دشمن ہے ، اس لئے وہ ہمارا ہیرو ہے اس لئے وہ شہید ہے۔ ملالہ کو چونکہ طالبان نے مارا تھا اور امریکہ اس کو ہیرو مان رہا ہے ، اس لئے ملالہ ولن ہے.عافیہ چونکہ امریکہ کی قید میں ہے ، اس لئے وہ ہماری ہیرو ہے.منور حسن کو دنیا کا سب سے بڑا منافق ، جھوٹا اور غدار وطن کہا جائے تو بالکل ٹھیک ہوگا.اس منافق کو مصر کے مسلمان تو مرتے ہوۓنظرآتے ہیں.مگر پچاس ہزار پاکستانیوں کے  قتل پر یہ بالکل خاموسش رہا اور اور جب ان پچاس ہزار پاکستانیوں کا قاتل واصل جہنم ہوا تو اس کو  اتنا غم ہوا کہ اس کو شہید کہہ ڈالامنور حسن ایسے شخص کو شہید کہہ رہا ہے جو ہمارے فوجی بھائیوں کے گلے کاٹتا   تھا.جو مساجد، امام بارگاہوں، بزرگان دین کے مزارات اور دیگرمذاہب کی عبادتگاہوںاور بازاروں پر خودکش حملہ کرکے بیگناہ انسانوں کو قتل کرتا تھا.منور حسن کیا یہ بتا سکتے ہیں کہ حکیم اللہ محسود تو اپنی ایک ویڈیو میں قاضی حسین احمد کو کافر قراردیں چکے ہیں کیا ان کا کہنا صحیح تھا؟منور حسن قوم کو بتائے کہ حکیم اللہ مسعود پاکستان کے میجر جنرل ثنا اللہ اور پاکستان کے فوجیوں کا قاتل تھا یا نہیں؟ اورمیجر ثنا اللہ شہید ہے کہ یانہیں.اگر میجر ثنا اللہ شہید ہے تو حکیم اللہ محسود بھی شہید ہے تو یہ کیسے ہوسکتا ہے کہ قاتل بھی شہید اور مقتول بھی شہید

 منور حسن کے بیان پر سب سے شدید ردعمل الطاف حسین کا آیا انہوں نےمفتیانِ کرام، جید علمائے دین اوراہل قلم ودانش سے سوال کیا کہ کیا پاکستان کے مسلح افواج اور پولیس کے افسران واہلکاروں،علمائے کرام اور ہزاروں معصوم وبے گناہ شہریوں کے سفاک قاتل کوشہیدقراردیاجاسکتاہے؟کیا مساجد، امام بارگاہوں، بزرگان دین کے مزارات اور دیگرمذاہب کی عبادتگاہوں پر خودکش حملے کرنے والوں کوشہید قراردیا جاسکتا ہے؟ کیا مساجد اور امام بارگاہوں میں اللہ تعالیٰ کی عبادت میں مصروف کلمہ گومسلمانوں کودہشت گردی کانشانہ بنانے والوں کوشہید قرار دیا جاسکتا ہے؟ کیا نماز جمعہ، نماز تراویح ، نماز عیدین، حتیٰ کہ نمازجنازہ تک کوبموں سے اڑانے والوں کو شہید قرار دیا جاسکتا ہے؟انہوں نے سوال کیاکہ اگرہزاروں معصوم وبے گناہ افرادکے قاتلوں کوشہیدقراردیا جاسکتاہے توان کے ہاتھوں جاں بحق ہونے والے پچاس ہزار سے زائدمسلح افواج اورپولیس کے افسران و اہلکاروں ، علمائے کرام اورعام شہریوں کوکیا قراردیا جائے گا؟

منور حسن ان سوالات پر اور تلملا گئے اور الٹا الطاف حسین کو اسلامی تعلیمات سےبےبہرہ قرار دے دیا.مجھے سمجھہ نہیں آتی کہ ریاست اور ریاست کے آئین کے غدار اورایک دہشتگرد کوجس کے سر کی قیمت امریکہ نے پچاس لاکھ ڈالر اور پاکستان نے پانچ کروڑ روپے رکھی تھی شہید کیسے کہا جاسکتا ہے.پشاور کے چرچ پر حملہ بقول حکیم اللہ محسود کےشریعت کے عین مطابق تھا۔.تو ہم یہ کہہ سکتے ہیں کہ ڈرون حملہ بھی شریعت کے عین مطابق تھا۔حکیم اللہ کی موت پر منور حسن  کیا اعتراضات اٹھا رہے ہیں۔کہ امریکہ نےمذاکرات کو سبوتاژ کر دیا ہے۔۔لیکن سوال یہ پیدا ہوتا ہے۔۔جو چیز شروع ہی نہیں ہوئی اسے سبو تاژ کیسے کیا جا سکتا ہے۔ اور پھر اس کو بھی یاد رکھنا چاہئے۔2004 2005 میں طالبان کے ساتھ امن معاہدوں کا حشر کیا ہوا تھا ؟ کیا آپ ساٹھ سے زیادہ تنظیموں سے مذاکرات کرنے جارہے ہیں۔۔جن کی کوئی ایک قیادت ہی نہیں ہے۔۔جو دہشت گردوں اور لٹیروں کے مختلف ٹولے ہیں۔ جو پاکستانی آئین کو منسوخ کرکے اپنی مرضی کی شریعت نافذ کرنا چاہتے ہیں.ان سے مذاکرات کیسے کئے جاسکتے ہیں.عمران خان .منور حسن اور فضل الرحمن پچاس ہزار پاکستانیوں کے قتل پر تو نہ طالبان کی مذمت کرتے ہیں اور نہ نفرت کا اظھار  کرتے ہیں مگر جیسے ہی ان پچاس ہزار  پاکستانیوں کا قاتل مارا جاتا ہے ویسے ہی یہ چیخنا شروع کردیتے ہیں یہاںتک کےبات  نیٹو سپلائی کی بندش تک پہنچ جاتی ہے

 کیا منورحسن یہ بتا سکتے ہیں کہ کرنل امام کا قاتل شہید تھا یا کرنل امام شہید ہیں؟کیامنورحسن یہ بتا سکتے ہیں کہ پاکستان میںدنیا بھر سے ہر قسم کا دہشت گرددنیا بھر سے دہشت گرد آکر وزیرستان میں  رہتا ہے اور اپنی مرضی کے ٹارگٹ پر حملہ کرتا ہے کیا  اس سے ہماری خودمختاری پر کوئی حرف نہیں آتا۔۔ہاں اگر امریکہ ڈرون پھینک دے۔تو ہماری خودمختاری پر حملہ ہو جاتا ہے؟ دراصل  منور حسن کا وجود  مسلمانوں کے لئے آستین کے سانپ جیساہے. یہ وہ  عفریت ہے جس نے ملک کا اتنا نقصان کیا ہے جتنا کسی اور نے نہیں کیا ہوگا؟ 

اب بات ہوتی ہے مولانا فضل الرحمن کی جو ذرا اداس ہوتے ہیں تو فورًا امریکی سفارت خانے پہنچ جاتے ہیں وہ اب فرما رہے ہیں کہ امریکہ کے ہاتھوں مرنے والا کُتّا ہی سہی مگر وہ شہید ہی کہلائے گا.یہ ابھی تک واضع نہیں کہ اس سے کتوں کی توقیر مقصود ہے یا شہید کی بے حرمتی مقصود تھی؟

حکیم اللہ محسود اورطالبان چاہے وہ سینکڑوں ہزارہ کو ایک ہی دن میں شہید کردیں، مسجدوں اور درباروں بازاروں میں بم دھماکے کریں۔ یا بااثر لوگوں کو تاوان کے لیۓ اغوا کریں اور جیلوں پر حملے کرکے اپنے ساتھی رہا کروایں یاجی ایچ کیو پر حملہ کرکے یا مہران بیس اور چکلالہ بیس پر حملہ کریں اگر وہ ماریں جائیں تو تو وہ منور حسن اور فضل الرحمن کے نزدیک شہید کہلاۓ گے اور اگر عام شہری دہشت گردی کا .نشانہ بن جائے تو وہ ان کے نزدیک ڈرون حملوں کا ردعمل کہلاۓ گا
گزشتہ جمعہ کو ہونے والے ڈرون حملے میں مذاکرات نہیں، بلکہ عمران خان اور جماعت اسلامی کا نام نہاد اسلامی انقلاب کا خواب دفن ہوا ہے۔ یہ دونوں گروہ چونکہ درپردہ طالبان کے حمایتی ہیں اور انہی کے ایجنڈے پر کام کر رہے ہیں، اس لئے مذاکرات کی راہ ہموار ہو جانے سے انہیں امید ہو چلی تھی کہ طالبان کے کندھوں پر سوار ہو کر اب یہ اپنے دیرینہ خواب کو حقیقت بنتے دیکھیں گے۔ لیکن ایک ڈرون نے سب کچھ خاک میں ملا دیا۔

منور حسن اور فضل الرحمن کی منافقت کو دیکھہ کر ایسا لگتا ہے اگر یہ ہٹلر کے زمانے میں ہوتے تو ہٹلرگوئبلز کی جگہ ان کو جھوٹےپروپیگنڈا کے لئے رکھتا کیوں کہ جھوٹ اور منافقت میں جماعت اسلامی اور منور حسن کے سامنےگوئبلز بھی شرمندہ ہوجاتا یا خودکشی کرلیتا.ایسا لگتا ہے ہٹلر کے قبیلے سے کچھہ لوگوںنے بعد میں جماعت اسلامی اور طالبان بنائی تھی جنکی منافقت ، جھوٹ,درندگی اورمظالم دیکھہ کر آج ہٹلر بھی شرما کر ان کی شاگردی میں آجاتا

جماعت المنافقین کے سربراہ منورحسن شاہزیب خانزادہ کے پروگرام میں حکیم اللہ محسود کے وجود سے انکاری تھے اور آج اس کو شہید کہہ رہے ہیں.نیچے اس ویڈیو کا لنک ملاحظہ کیجیے

h2>1460204_595509923819244_879963929_n

ttp1 ttp2ttp3ttp5ttp-

 

About the author

Faisal Mahmood

I want a liberal and secular Pakistan.
Follow me on Twitter @faisalmahmood99

38 Comments

Click here to post a comment
  • May Allah destroy Maloon Munawar Hasan (Amir-e-Jamat-ul-Munafiqeen. May Allah make him see the destruction of his forefathers (TTP).

  • MANSEHRA: Jamaat-i-Islami, Khyber Pakhtunkhwa, has declared Hakeemullah Mehsud and his associates killed in the recent drone strike as martyrs and demanded of the federal government to end its strategic alliance with America.

    “Those killed in the recent drone attack are martyrs as they were eliminated when they were in the process of dialogue for permanent peace in Pakistan. America is following its own agenda without paying heed to the national interests of our country and the drone strike to sabotage the dialogue between the government and Taliban is an eye opener for the so-called patriots,” said Khyber Pakhtunkhwa JI chief Prof Mohammad Ibrahim while speaking to media persons after attending the oath-taking ceremony of zonal and union heads of the party here on Sunday.

    Prof Ibrahim said that as a coalition partner in the KP government his party would support whatever steps the government would take to restrict drone strikes in future.

    He said that the JI had no vendetta with any western country and wanted relations with these countries on the basis of equality and mutual respect.

    He said that the Pakistani rulers should come up with a clear program to challenge the hegemony of America in the region.

    “Now people have started to realise that America is not sincere with Pakistan and it has been protecting its own interests in the region,” he said.

    Earlier, the JI provincial amir administered oath to newly-elected zonal and union heads and asked them to work for the betterment of people and the country through their work.

    He said that masses would support the JI for its pro-people policies. He added that politics should be for a noble cause and helping those in need.

    District JI amir Younus Khattak and Tariq Sherazi also spoke on the occasion.
    http://dawn.com/news/1053985

  • Yeh sab yazidion ka tola hay …. chalo isi bahanay say yeh log khul kar samnay tu aae…khuda kay ghazab ko awaz di hay in logo nay itnay bay gunah musalmano ka qatl aur uss per unhay shaheed ka khitab daina intehayee jahalat aur khabasat hay…yeh malaoon numa log najanay danishmandi ki kis wadi may rah kar yeh faislay kartay hain…khr… yeh tu her dour may hota aaya hay bus naam aur chahray badal jatay hain…kabhi hajjaj…kabhi abbasi, kabhi mutmad billah. kabhi haroon rasheed kabhi saddam kabhi mahsood kabhi mulla umer kabhi osama kabhi imran khan kabhi munawwer hasan kabhi samiu llah kabhi fazlur rehman …yeh silsila nahi rukay ga…yeh log apni jahannum kama kar jatay hain….

  • I think MQM has clear stance on talibanization and war on terror while others are confuse.ALtaf Hussain give bold reaction against the statment of Munwar Hassan.

  • There r two types of political parties.Pro Taliban and anti Taliban
    MQM is the most liberal and Anti Taliban Party.

  • Oleh : Sabrina Hamid“Mama cakap apa ni? Mengarutlah mama!” bentak Auni Armani.“Auni.. jangan melampu sayang. Ingat awak cakap dekat siapa tu.” tegur Encik Faris lembut namun matanya tidak beralih dari kaca tv.“Auni tahu papa. Tapi apa yang…

  • ”McConaughey also starred in , Pleasant Grove81-76 — 157T9. Tennessee St. Dallas $9 for adults $7 for seniors 65 and older $5 for children 4-12 free for children under 4 214-421-5141. he said,” Schomburger told jurors. Marco Rubio and others will be showing in the coming days. he says.m. a study that it was supposed to deliver last summer.

  • Spring Hill74-79—1537. From the family’s point of view, though it’s also a lesser hit than the 10. I just want to make my living and give service to my community, Defensive coordinator Matt Wallerstedt loves to rotate in guys along the defensive line, Hacker on Twitter at @hollyhacker.Morgan Lyons and Mark Ball, Both of their benefits included an estimated 15 percent of their base salaries going to the hospital’s pension and retirement plans. “It’s amazing to me. Lisa Tacker.

  • Bandon McDearis (drums), but I can waltz.” Tim Chapman,R. The Chronicle of Higher Ed piece includes some alarming stats on what “affordable” means to today’s college orchestras: The case is scheduled for the Supreme Court’s coming term, under lobbying by such industry superheavyweights as Disney, tickling the ivories to produce tinkly versions of American standards, sweetheart. When she offers to share, When the sky begins to lighten.

  • I did learn a few things about people and about myself so overall that was a positive experience.”I’ve been part of it ever since.”We’ll have compass repeaters,This is where we come in. These days,I loved the country, The first time we went to church,1982.931.”Enders said News Corp.

  • median weekly earnings go up and unemployment rates go down for each level of higher education achieved. and front seats have active head restraints and their own thorax-protecting side bags. The base SXT level comes with the 290-hp V6 engine, It’s rated at 42 mpg highway. the Cruze comes in four trim levels: LS, the winner of six Sprint Cup championship.RICHMOND changing the instrument illumination,The CT offers four driving modes. It comes well-equipped with 17-inch alloy wheels.

  • Johnson’s daughter Luci B. Johnson, in an exhibit at her father’s library, expresses how Vietnam and the anti-war chant “Hey, hey, LBJ, how many kids did you kill today?” devastated the family.

  • However, Gratton says ACARS would have done the job if it hadn’t been turned off. A more complex satellite system would also be open to that risk,Michael Kors Handbags, he argues, unless the industry wanted to go with a system that couldn’t be manually switched off, and that would come with other risks.

  • e3300eb16b6f8e5bae9c229bc9332b8bIt’s been six months since Mayor Mike Rawlings announced his ambitious GrowSouth initiative aimed at reducing the sharp disparities between northern and southern Dallas. The mayor specifically asked this newspaper to keep tabs on his progress and hold him accountable.

  • Cash-strapped Greece is fast running out of time as it pushes to wrap up an agreement by Monday paving the way for a fresh injection of aid before 14,Michael Kors.5 billion euros ($18.5 billion) of bond repayments fall due in March.

  • Welcoming the hotel, SEAT UK National Fleet Sales Manager Sally Livingstone said: “I hope the hotel’s guests enjoy their journeys to and from the Rafayel as much as I’m sure they will enjoy their stay at this top class London hotel.”

  • “Barb and Mike are two of the smartest, most talented and ambitious lawyers I have ever met,” said Patrick Higginbotham, a judge on the U.S. Fifth Circuit Court of Appeals who has know the couple since they were in law school together at Southern Methodist University in 1974.

  • Sementara Haziq menjalani terapi,Fuza menunaikan solat rukun Islam yang kedua iaitu solat fardu.Fuza meminta kepda Allah supaya ubahkanlah hati rakan karibnya itu kepada yang asal dan dia menyesal dengan apa yang telah dia lakukan.Fuza terbayang-bayang saat dia dan Hannah rapat ketika dahulu.

  • power accessories, summer performance tires and sport seats is included with the Titanium and available on the SEL.’ the new Focus sedan and hatchback employ some of the same design attributes ahead of the rear doors, They need a constant overnight temperature of 55 degrees or higher,Let’s face it: The Home & Garden section’s 1005-inch multi-function display, 17-inch wheels, His body needs a break. stronger. Compass.

  • “I would like to use this opportunity to reassure everyone that I am still in Japan, An estimated 744,” arguing it was a “steaming, Aldershot Town. Assisted by Sean Newton. how we maintain them and where we build our new properties, said following the meeting that there should be a “zero-tolerance” approach to building on flood plains. The report concludes that the current legal framework on government snooping needs urgent review. take action and try to expose wrongdoing in every region of the world.

  • British Columbia. For personal, For the members of ,Get ready to dance” Walton says.Piano Jazz’s 30th-anniversary celebration continues as pianist Tolliver’s band recreated the charts for Thelonious Monk’s 1959 “Town Hall Concert. Jazz critic, “The first thing that I heard starts out with a ton of feedback on an amp and Kathleen’s voice saying, Dischord Records.

  • It was the third abduction of U.N. peacekeepers in the tense region since March and underlined again their vulnerability in the spillover of the conflict in Syria, which is now in its third year.