Blogs Cross posted

تکفیری دیوبندی دہشت گردوں کے خود کش حملے میں سترہ سیکورٹی اہلکار شہید

bbc

پاکستان کے قبائلی علاقے شمالی وزیرستان میں فوجی حکام کے مطابق سکیورٹی چیک پوسٹ پر ہونے والے خودکش حملے میں سترہ سکیورٹی اہلکار ہلاک ہو گئے ہیں۔

اس سے پہلے سنیچر کو حکام نے چیک پوسٹ پر حملے میں پانچ اہلکاروں کی ہلاکت کی تصدیق کی تھی۔ اس سے پہلے سنیچر کو حکام نے چیک پوسٹ پر حملے میں پانچ اہلکاروں کی ہلاکت کی تصدیق کی تھی۔ اتوار کو پاکستانی افواج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے ایک مختصر بیان کے مطابق شمالی وزیرستان میں قائم چیک پوسٹ پر خودکش حملے میں سترسکیورٹی اہلکار ہلاک ہو گئے۔

اطلاعات کے مطابق یہ خودکش حملہ شمالی وزیرستان کے صدر مقام میرانشاہ کے قریب قائم ایشا چیک پوسٹ پر ہوا اور اس میں سکیورٹی اہلکاروں کے زخمی ہونے کی بھی اطلاع ہے۔

مقامی افراد کا کہنا ہے کہ حملے کے بعد سکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے۔ شمالی وزیرستان میں اس سے پہلے بھی سکیورٹی فورسز پر حملے ہو چکے ہیں۔

رواں ماہ جنوری میں شمالی وزیرستان میں فوج کے ایک قافلے پر ریموٹ کنٹرول بم حملے میں چودہ سکیورٹی اہلکار ہلاک اور اکیس زخمی ہو گئے تھے۔

Source :

http://www.bbc.co.uk/urdu/pakistan/2013/03/130324_waziristan_attack_zz.shtml

121216162633_pakistan-army

 

 https://lubpak.net/archives/254025

https://lubpak.net/archives/226012

https://lubpak.net/archives/253117

https://lubpak.net/archives/251395

https://lubpak.net/archives/249231

https://lubpak.net/archives/248307

 

About the author

Shahram Ali

1 Comment

Click here to post a comment
  • We — the persecuted minorities of Pakistan and Sunni Barelvis who are daily killed by the military backed death squads —- will mourn death of our brothers without even trying to know their religion.

    Let us mourn them by saying Ya Hussein (AS)!